This site has limited support for your browser. We recommend switching to Edge, Chrome, Safari, or Firefox.

Returer & Reklamationer

Hur gör jag för att returnera mitt köp?

Bylinen tillämpar en ångerrätt på 14 dagar. Det innebär att du kan skicka tillbaka dina varor 14 dagar efter det att du har fått dem levererade. För att kunna återlämna varorna måste de vara i oförändrat skick och i originalförpackning om sådan finns. Du som kund står för returfrakten vid åberopande av ångerrätt eller öppet köp. Ångerrätt gäller ej om varan är specialtillverkad eller på annat sätt anpassad till just dig, som t.ex. måttbeställningar. Alla gardiner skräddarsys på beställning till ditt exakta mått, vilket gör att vi inte kan ta några produkter i retur.

Kan jag byta en vara jag köpt på bylinen.se

Vi tillämpar inga byten. Om du vill byta en vara gör du en retur och lägger en helt ny beställning i e-handeln. Detta för att du på snabbaste sätt ska få din önskade vara.

Mitt paket var skadat vid ankomst – vad gör jag?

Anmäl eventuella transportskador direkt på plats hos utlämningsstället när du mottar godset. Kontakta vår kundtjänst shop@bylinen.se för att lösa eventuella problem som upptäckts i efterhand.

Behöver du hjälp?

Du är alltid välkommen att kontakta oss via mail om du har några frågor på info@bylinen.se

Varukorg

Det finns inga fler tillgängliga artiklar

Din varukorg är tom